dissabte, 27 d’octubre del 2007

PARLAR PER PARLAR!

Desprès de la bronca que em va caure ahir a la nit per part de dos desgenerats que diuen que fa temps que no actualitzo el bloc, avui (que tinc una mica de temps...) em disposo a actualitzar-lo:

Podria parlar de la noia que ha estat agredida als Ferrocarrils de la Generalitat, podria parlar de la "molt bé" (ironia) que estic a les meves fabuloses (ironia, ironia) pràctiques, o també podria parlar dels molts accidents de trànsit que hi han hagut últimament per aquestes contrades, però no xiquets de lo que vull parlar avui és dels llums de Nadal!! I tots direu,” pos vaia quina tonteria...” pos no!!
Avui som 27 d’octubre i Tortosa ja està preparada per a que arribi el Nadal!! A mi em sembla una aberració de diners i de consum energètic descomunal. Falta exactament 2 mesos per a que tots siguem feliços i ens mengem els torrons ens companyia de persones que durant la resta de l’any segurament no suportem, però això és igual, A Tortosa ja tenen els llums posats!

Encara han tingut una mica de consideració i no els han engegat. On si que els han engegat ha estat a un supermercat que hi ha a l’entrar a Tortosa (no vull dir noms per no fer publicitat gratuïta...) Però ens estem tornant bojos??? Que encara falten 2 mesos!!!!

L’altre dia mentre anava amb el cotxe vaig sentir que no sé quin barri de Barcelona aquest any no posarien llums de Nadal, ja que les associacions de veïns i l’ajuntament no sabien posat d’acord amb qui havia de pagar el consum de l’enllumenat nadalenc, i encara remataven la informació dient els milers de diners que l’ajuntament de Barcelona s’estalviaria si no posava aquests llums.
Però el que més ràbia em fa és que a mi m’estiguin contínuament dient que he d’apagar el llumet vermell que queda quan tanques la tele i que ells (ells i tots!!)siguin capaços de gastar-se els milions que es gastaran per celebrar unes festivitats que a la majoria de persones (com a mínim les que tenen una mica de seny) ni mos van ni mos venen!!
O sigui que me declaro en vaga i he decidit no apagar el llumet vermell de la tele fins que els ajuntaments no apaguin les llums de Nadal! Si uns poden gastar-se milions a mi ja no me vindrà d’un euro o dos!!!

4 comentaris:

Laia ha dit...

M'he de donar per al·ludida com a degenerada? Pensava que em tenies en més consideració... Snifs...

Jo tampoc apagaré el llumet roig de la tele. Per tocar els collons! :P

Besitos

Mani, fill de Mani ha dit...

Ben dit, jo seguiré sense apagar lo llumet vermell de la tele, lo dvd, la minicadena, i tot lo que tingo llumets!
Jaja, ja ere hora d'actualitzar, que també estaves en vermell tu, o què? jeje

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Roser ha dit...

He suprimit el comentari per què hi ha gent que no sap entendre el que dic i només pretenen ogendre des de l'anonimat. Si la persona que va escriure aquest missatge veu aquest comentàri que digui qui és i aqui se li respectaran totes les opinions, però mai des de l'anonimat.