dijous, 15 d’abril del 2010


Estic fent un curs ACTIC, osease Acreditació de Competències en Tecnologies de la Infornació i la Comunicació, al Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre, i el millor és que és en hores de feina, osease gratis i remunerat a l'hora!!!jejejejejeje

Bé total mentre les altres companyes (si totes som dones...) estan intentant crear un blog, jo aprofito per actualitzar, ja que el Sinyor Professor ja m'ha fotut la bronca, per tenir el meu blog tant deixat!!!


O sigui que feina feta!!!

5 comentaris:

mireia ha dit...

reina....
jo sóc una de les "dones"...
jo també he actualitzat lo meu solc mentrestant tothom crea lo seu blog... ves a saber què hi posaran!!!!
receptes de cuina?
fotos de la family?
reflexions personals profundes....????
QUI SAP LO!
haurem de fer-ne el seguiment... tot i que entre el fesbuc i lo bloc i lo correu i... no tenim temps pa tant!
:D
mos haurien d'ampliar la jornada laboral...
XD
petonetes

A la citela estan ha dit...

m'agrada que trobeu que el curs esta sent profitós!... encara que les primeres parts son avorrides.
Mireia, tot aixo que vols consultar a casa que en horari de fenya te fotran lo palo.

Ramir Guiu ha dit...

dona, ja era hora...
ara agafes el link de lo teu tiet, i el canvies per setesentit.blogspot.com
que l'altre no funciona desde fa molt de temps. imagina't tenia veu de nen i tot...

kisses

Ramir.

xavi ha dit...

uis vaja dos companys de viatge la Mireia i el Jordi...us ha donat fort de cop.. ara penseu que heu de pensar que una flor no fa estiu i entrar als blocs de la resta del mon mundial :)

xavi ha dit...

tenies una entrada que ha desaparegut?