dijous, 3 d’abril del 2008

CANVI DE FEINA

La Setmana Santa ja ha passat, i jo em vaig fer fotre l’Ermita perquè el dilluns de Pascua treballava a Tortosa. Sabia que el dimecres següent tenia una prova escrita al Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre per ser Tècnica Educativa del Servei d’Intervenció en Famílies, però no sabia si jo tenia el perfil per aquesta feina, o sigui que vaig anar a treballar i el dimecres a la prova escrita i l’entrevista.

Vaig sortir del Consell, amb una sensació estranya, sabia que m’havia anat bé, però no lo suficient com per a què em donessin la feina, i el divendres me van trucar.

Me vaig quedar blanca i sense paraules quan em van dir que havia estat seleccionada, era la meva gran oportunitat!!!
Desprès de les trucades de rigor (mama, papa, teta, cosina, Roger) vaig trucar a la directora del CRAE on treballo i li vaig dir "Adiós con el corazón que con el alma no puedo"!!!

I avui ha estat el meu últim dia de feina al CRAE, ha estat estrany, tant que em va costar acostumar-me als nens, als horaris, als educadors... i avui tenia la sensació que deixava una part de la meva vida entre aquelles quatre parets. Però així és la vida. Em sap greu deixar-ho, però crec que he d’afrontar amb molta il·lusió aquesta nova etapa de la meva vida, i penso fer-ho. Així que propera parada CONSELL COMARCAL DE LA RIBERA D’EBRE.
Ens veiem pel camí...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Esaaaaaaaaa, x fi actualitzes!!! ja et vaig "fecilitar" quan m'ho vas dir! wai! ja farem cafetons al megalític, n?? si algún dia tas pel consell i jo tb tic al carrer Dr. Peris nº19 3r 2ª (kina sutilesa de publicitat, n? jiji) qdm!

q vaigo b lo finde per les Girones!!

besis

Laia ha dit...

De quantes coses s'entere una gracies als blogs!!! I no ho dic per lo de la feina, que ho sabia, sino pel finde a Girona. Disfruta!!! I desconnecta de tot, pensa que aquesta nova etapa que comences t'anira be, ho se.

Quan deixes un lloc, per molt poc temps que t'hi hagis passat, sempre deixes alguna cosa de tu alla, sobretot persones com tu, que s'impliquen en el que fan fins al fons.

Bona sort a partir d'ara, i ens veiem en 29 dies!!!

Kisses lof!